עבד
אני לא מקבל תרומות / כסף מסטרימים ואני גם לא מעוניין בזה אבל אני כן אקבל כסף בשביל ציורים, אם אתם רוצים לתמוך בי כספית ולקנות ציור נחמד אתם יכולים ללחוץ על האיש היפה והשרמנטי שנמצא פה מעל הטקסט