Ben Ufuk Aygün 😄 Burada olay ciddi değil, direkt eğlenme yeri. Yayına giren kim varsa “bugün ne gülsek?” moduna hazırlıklı gelsin. Bazen oyun, bazen sohbet, bazen de tamamen saçmalık—ama sıkılmak yok. Kısaca: Ben konuşurum, siz dalarsınız, birlikte gülüp geçeriz. Ortam hafif, muhabbet bol, ego sıfır 😎

KURALLAR
-Siyaset ve siyasi içerik hakkında konuşmak kesinlikle yasaktır.
-Diğer yayıncıları hedef almak, kötülemek veya aşağılamak yasaktır.
-Ghost (yayında sessiz/etkileşimsiz kalma) yasaktır.
-Ailevi küfürler ve yayıncıyı küçük düşüren, saygısız her türlü ifade yasaktır.

Genelde yayınlarda kafam rahat takılıyorum. Çok kasmadan, olduğu gibi bir şeyler yapmayı seviyorum. Oyun oynuyorsam da muhabbet dönüyorsa onu bırakmam mesela, çünkü benim için olay biraz sohbet ve eğlence.


