30'lu yaşlara geldik. Akıllanırız sanıyorduk. Olmadı. Çocukluk arkadaşları olarak hâlâ aynı saçma muhabbetlere gülüyor, aynı oyunlarda birbirimizi trollüyoruz. Bazen 4 kişi oluyoruz. Bazen evden izin çıkmıyor. O yüzden 3 Buçuk.