Abovvvvv
Ben Bedirhan. Çokta yazacak bişe yok. Takılın
Zengin adamlara özel
Zengin adamlara özel v2
-anakart Asrock B550m-HDV-işlemci r5 5600-ekran kartı RX 7700XT 12GB-ram 32 GB RAM 3200Mhz
!e (mesaj) ya da !k (mesaj) yazarak konuşabilirsiniz e erkek k kız
7TV emotelarını görmeniz için eklentisini kurmanız gerek. güzel emoteler var ama eklentisizler göremez 😆😆
Tarayıcınıza Blerp eklentisini ekleyerek, kazandığınız puanlarla yayına ses efektleri gönderebilirsiniz.