
Herkese selamlar .. İsmim Eray .. 1988 doğumluyum Eskişehir'de yaşıyorum. ESOGÜ'de İnşaat Mühendisliğini bitirdim. Bilgisayar oyunlarına çok meraklıyım. İnsanlarla kaynaşmak adına burada yayın yapmayı düşünüyorum. Yayınlarımda ne görürsünüz bende bilmiyorum. Aslında oyundu muhabbetti ayırt etmem hepsini gömerim :)

• Monitor : MSI Optix MAG272CQR
• Klavye : Redragon K552 Red Switch
• Mouse : SteelSeries Aerox 3 Wireless
• Kulaklık : SteelSeries Arctis7 Wireless
• MousePad : SteelSeries QcK Mass Mouse Pad
• Ekran Kartı : GAINWARD RTX5070 Ti PHOENIX-S
• İşlemci : AMD Ryzen 7 9800X3D
• Anakart : COLORFUL BATTLE-AX B650
• Ram : XPG Lancer Siyah RGB DDR5-6000Mhz CL30 32GB (2x16GB)
• Soğutucu : Cooler Master MasterLiquid 360L Core ARGB

Blerp üzerinden eğlenceli sesler atabilirsiniz. (NOT: Blerp'e girdikten sonra paranızı aktarıp atabiliyorsunuz.)