Soba'da ısıttığın o ekmeğin samimiyetini koklayabileceğin o mekan.

Kaybolmuşların mekanı. Beraber kafa dağıtıyoruz, bazen gülümsüyor bazen beraber hüzünleniyoruz. Oyun oynuyor, müzik dinliyor, sohbet ediyor makara yapıyoruz.
Ben Ömer. Oyun oynamayı, hayvanları, şaka yapmayı, müzik dinlemeyi, dizi film izlemeyi ve abur cubur yemeyi ve şaka yapmayı severim. Bu kanalda biraz olsun gerçeklikten uzaklaşıp moral yükseltme, kafa dağıtma amaçlı yayınlar yapıyorum. Kaybolmuş bir yolcuysak, bu yolda yalnız yürümemiz şart değil. Beraber olalım. Hiç değilse birbirimizin yolunu bulmada yardımcı olur, birbirimizin karanlığına aydınlık oluruz.

Bağış için resime tıklayabilirsiniz...
Sponsor & Reklam: [email protected]