cs severim abdülhamid ile bir bağlantım yok sadece sad abdülhamid meme'ini seviyorum
Selamlar ben Fahrettin.
Yayınlarımda Counter-Strike 2 ( :') ) oynuyorum ve sizlerle beraber öğretici ve eğlenceli bir yayın yapmaya çalışıyorum.
Güzel vakit geçirmeni dilerim.
Takip edersen de çok mutlu olurum<3.
Her türlü desteğiniz için teşekkür ederim.