Merhaba, ben Beyzanur ama genelde Beyza derler. Yayınlarda kısaca eğleniyoruz sende eğlenmek istersen yerin hazıırr buyur gell :)

Merhaba, ben Beyzanur ama genelde Beyza derler. Yıldız Teknik Üniversitesi Grafik Tasarım Bölümü 4. sınıf öğrencisiyim ve işimi çook seviyorumm. Uzun zamandır oyun oynuyorum diyebilirim ve korku olan herşeyi çok severim. Resident Evil serisine hayranım ve genelde Dead By Daylight oynuyorum. Yayınlarda çok kuralımız yok, canımız ne isterse onu yaparız. E hadi buyur gel cenemee :)

Genel herkesin normal insan olmasını istiyorum. Herkes birbirine saygılı olsun kafi. Fakat!!
Aşırı küfür, argo ve rahatsız edici dil, hakaret ve aşağılamak, Irkçılık, cinsiyetçilik, nefret söylemi, Spam, flood ve reklam yapmak gibi davranışlarda gerekli tokatlamalar yapılacaktır!!
Tişikkürlerr ve keyifli sohbetler 💜