Merhabalar ben Nedim . Ne oynuyoruz? cs2 , valorant ,Sons of the Forest ve daha bir çok oyun. Kuralımız ne? Saygı ve bolca gülmek. Amacımız ne? Beraber keyifli vakit geçirmek. Katıl, ortamın parçası ol!