"MAJÖR DEPRESYON DEPRESYON BUNALIM BİPOLAR BOZUKLUK ŞİZOFRENİ SİNİR HASTASIYIM. AĞIR DERECEDE ANTİDEPRESANLAR KULLANIYORUM. GÜNDE 800 MG ANTİDEPRESAN KULLANIYORUM. SİNİRLERİ BOZUK BİR İNSANIM. ASPERGER SENDROMU VAR. MAJÖR DEPRESYON VAR. ŞİZOFRENİ VE BİPOLAR BOZUKLUK DA VAR. 3 KERE AKIL HASTANESİNE YATIP ÇIKTIM 2 KERE BEYNİME ŞOK YEDİM."

SORUN YOK SIKINTI YOK
Allahtan başka kimseden korkmuyorum, bıçak yarasından korkmuyorum, kurşun yarasından korkmuyorum, vefat etmekten korkmuyorum, sakat kalmaktan korkmuyorum, dayak yemekten korkmuyorum, gözü kara dürüst mert delikanlıyım bileğime ve yüreğime güveniyorum, Allahtan başka kimseden de korkmuyorum. Kardeeşşş sen neyden bahsediyorsun be kardeeşşşş ? Ben bugüne bugün 25 tane alkol komasına girip çıktım, yoğun bakımlık oldum, öldüm uyandım yoğun bakımda...