NİNİBABAAAĞĞĞĞ

ADIM NİNİ – 28 YAŞINDAYIM
Burada öyle kurallara boğulmuş bir yayın bulamazsın. Canım ne istiyorsa onu yapıyorum; bazen muhabbet, bazen oyun, bazen kafa dağıtmalık çılgınlıklar. Hayat kısa, ben de keyfime göre takılıyorum.
Yargı yok, kasıntılık yok. Sohbet ederiz, güleriz, bazen dertleşiriz. Sen de kendin gibi biriysen, aramıza hoş geldin.
Takip et, gel bir çay koy kendine, yayında görüşürüz. 🎤🫱

💸 DESTEK OLMAK İSTEYEN DELİ YÜREKLERE SESLENİYORUM 💸
Karnım tok ama ruhum aç… Bi kahve ısmarlarsın, belki mikrofonum bozulmaz 😅
Bağış yaparsan zengin olmam, ama yüzüm güler… Belki yeni kulaklık alırım, belki yayın yaparken elektrik kesilmez 🙃
Yok zorunluluk falan yok, keyfi destek. Yine de “Nini şu parayı hak ediyor” diyorsan…
Link yukarıda, ben gözyaşlarımı siliyorum şimdiden. 😂

🖥️ SİSTEM ÖZELLİKLERİM 🖥️
İşlemci: NASA'dan emekli olmuş, ay'a çıkmış… ama bazen masaüstüne zor çıkıyor.
Ekran Kartı: RTX 5090 MIŞ GİBİ… Ama aslında ısınınca soba niyetine kullanıyorum.
RAM: 128 GB MIŞ GİBİ… Chrome'u zor taşıyor ama biz pes etmeyiz.
SSD: Uçak gibi açılıyor (uçak rötarlıysa).
Kasa: RGB’li olmasa modem sanarsın.
Soğutma: Dual fan var… biri ben, biri PC'nin fanı.
Yok... Harbiden yok.
Yayın yaparken bilgisayar benden nefret ediyor, fan sesiyle türkü söylüyor.
Bazı oyunları açmadan önce dua ediyorum, OBS bazen "kardeşim beni rahat bırak" diyor.
Ama ne var? Gönül var, muhabbet var, samimiyet var!
FPS düşse de moral düşmez. Yayın çöker ama biz gülmeye devam ederiz. 😅