Ben benim, sen kimsin? Genelde cs oynarım başka da bişey oynamam. Olay oyunda değil bende, seveceğiniz tarzdan biriyim galiba ya da bilmiyorum, orasını zamanla hallederiz siz gelin keyfinize bakın. sana bişey olmasın :3