148 followers
future best producer of Argentina

Buenas, me llamo Gonza. Viví 5 años en Japón y ahora estoy de vuelta en Argentina para acomodarme las ideas y ver que hacer con mi futuro. Mi sueño es poder dedicarme a la música!
Yoooo what's up? I'm Gonza! I lived in Japan for 5 years, and now I'm back in Argentina. My dream is to make a living from my music and support my family.
おはよー!俺は魂在(ごんざ)だよ。日本に5年間住んでて、今はアルゼンチンに戻ってきた。夢は自分の音楽で生活できるようになることだ!